blog rowerowy

Km: 65.04 Km teren: 1.50 Czas: 03:12 km/h: 20.32
Pr. maks.: 35.10 Temperatura: 22.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Druga co do długości trasa w życiu. Zapomniałem wziąć pieniądze, więc musiało mi starczyć 1,5 litra wody, banan i parę kanapek. Jak się okazało wystarczyło akurat. Ostatni łyk wody wypiłem 4 kilometry od domu. Od dawna nie jechałem jedynką i trochę się stęskniłem za pędzącymi samochodami i rozjechanymi zwierzętami :) Trasa standart, najpierw kawałek do Czarlina wspomnianą drogą, a potem oklepana droga numer 22 do Starogardu Gdańskiego. Średnia na tym odcinku to ponad 21 km/h mimo pagórkowatego terenu, ale oczywiście nie dałem rady jej utrzymać. Po dojechaniu do Starogardu chciałem znaleźć drogę na Pelplin i odziwo szybko mi się to udało. I tu zaczyna się nowa trasa, której jeszcze nie jechałem. Fragment do Jabłowa fatalny. Brak pobocza, duży ruch i bardzo nierówna nawierzchnia. Momentami trzeba było jechać po żwirze żeby nie wpaść pod ciężarówkę. Na szczęście to tylko parę kilometrów i zjazd na drogę prowadzącą prosto do Rudna. Od tej strony przez Pelplin nie jechałem, ale na rondzie skończyło się poznawanie nowych dróg i znów wróciłem na znajome tory. Dalej wjazd na jedynkę w Rudnie i prosto do Tczewa.

Tczew-Czarlin-Gniszewo-Waćmierek-Swarożyn-Zabagno-Zduny-Szpęgawsk-Starogrd Gdański-Janowo-Jabłowo-Lipinki Szlacheckie-Ropuchy-Pelplin-Rudno-Gręblin-Subkowy-Czarlin-Tczew