blog rowerowy

Km: 98.50 Km teren: 3.00 Czas: 04:44 km/h: 20.81
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 30.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Na przetarcie przed sobotnim rajdem chciałem zrobić jakiś dłuższy dystans, więc wybrałem się do Sztumu przez Mątowy i Białą Górę. Trasa bardzo malownicza i urozmaicona co w połaczeniu z upalną pogodą dodatkowo wzmogło chęć pokonania po raz drugi w życiu tej trasy. Z ciekawszych rzeczy w drodze powrotnej oczywiście musiałem się zgubić co jest zresztą moją domeną :) W Sztumskim Polu pojechałem prosto zamiast w lewo i jechałem tak aż do momentu, gdy skończyła się droga. Od początku miałem wrażenie, że jadę inną trasą. Po pierwsze nie widziałem wcześniej kąpieliska znajdujacego się po lewej stronie, a po drugie jechałem ciągle z górki, a przecież w drodze do Sztumu też tak było. Oczywiście jak baran pognałem dalej aż do końca drogi. Mogłem co prawda zrobić sobie skrót przez las, ale wolałem nie ryzykować z moją orientacją w terenie. Wróciłem tą samą drogą do Sztumskiego Pola i dalej już prosto do domu. Okazało się, że prawie zrobiłem setkę. Nie wiedziałem o tym bo nie mam sprawnego licznika, policzyłem to dopiero na mapie w domu. Szkoda, że o tym nie wiedziałem bo dokręciłbym do stu kilometrów. Mógłbym oczywiście wyjść teraz z domu i pokręcić się po dzielnicy, ale po co. Moim zdaniem było by to oszustwo bo setki robi się na raz :)