blog rowerowy

Km: 53.80 Km teren: 0.00 Czas: 02:23 km/h: 22.57
Pr. maks.: 37.10 Temperatura: 32.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Pojechałem jedynką do Straszyna żeby podpisać ostatnią wypłatę z byłej pracy. Do Straszyna bardzo mocne tempo, ale przypłaciłem to w drodze powrotnej. Oczywiście remont na odcinku Straszyn-Pruszcz znowu się przedłuża o kolejny miesiąc, więc jechałem rozkopaną Rotmanką. W drodze powrotnej silny wiatr wiejący w twarz lub z boku obniżył zdecydowanie średnią. To już piaty dzień z rzędu w siodełku, a to dla mnie zupełna nowość. Jutro zamierzam wypocząć i w sobotę zrobić jakąś inną trase. Wczoraj niespodziewanie dotarła do mnie wiadomość, że za miesiąc w Tczewie odbędzie się maraton szosowy na dystansach 80 i 165 km. Mam zamiar w nim uczestniczyć i przejechać 165 km co oznaczałoby poprawę życiówki o 25 km. Nie wiem teraz czy mam dalej jeździć krótkie tempówki czy raczej wrócić do dłuższych tras żeby przygotować mięśnie i kolana na kilka godzin jazdy. W miesiąc i tak pewnie wiele nie poprawię, ale mam nadzieje, że zmieszcze się w limicie czasowym :D