blog rowerowy

Km: 101.90 Km teren: 6.00 Czas: 05:09 km/h: 19.79
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: 80m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Bo jak wiadomo sezon bez Sobieszewa to sezon stracony. Znowu pojechałem z amatorską grupą rowerową co powoli staje się sobotnią tradycją. Takich tras samemu nie chce mi się robić, a w grupie zawsze jest raźniej. Tym razem pojechaliśmy na Górki Wschodnie zobaczyć rezerwat przyrody "Ptasi raj". Oczywiście ptaków nie spotkaliśmy, ale i tak było fajnie ;P Byliśmy też na plaży w Sobieszewie, ale niezbyt długo bo okazało się, że krwiożercze bestie zwane potocznie komarami już rozpoczęły swoje urzędowanie. Po drodze niestety jednemu zawodnikowi przydarzyła się kraksa. Na szczęście nie skończyła się jak na tegorocznym Giro. W drodze powrotnej jechaliśmy głównie z wiatrem, więc trasa zleciała szybko, ale zatrzymaliśmy się jeszcze na piwo :D
Padła propozycja żeby za tydzien pojechać do Szymbarka także na 5 godzinach się raczej nie skończy, ale ja tam jestem na tak. Jak już ma się wolny dzień to trzeba go dobrze wykorzystać.