blog rowerowy

Km: 119.00 Km teren: 10.00 Czas: 05:58 km/h: 19.94
Pr. maks.: 43.30 Temperatura: 17.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: 570m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Tym razem celem był Szymbark. O początku nie ma za bardzo co się rozpisywać. Cały czas górki, ale jechało mi się świetnie. Parę razy pocisnąłem w celach treningowych i to by było na tyle. Kilka kilometrów od domu w oponę wbił mi się kilkucentymetrowy gwóźdź. Człowiek jeździ po dziurach, kamieniach, szutrach, a dętkę i tak przebije na asfalcie ;D Także dętka z Decathlona wreszcie się przydała. Przed samym Tczewem zaliczyłem jeszcze glebę, a właściwie rower ją zaliczył bo udało mi się nad nim przeskoczyć. Na remontowanej drodze z Tczewa do autostrady część trasy trzeba przejechać po betonowych płytach, na których jest pełno piasku z budowy. Zjeżdżając po jednej z nich przednie koło wpadło w poślizg i Kellys zaliczył niewielki szlif. I tak właśnie zespułem sobie humor na resztę dnia. Ale to nic. W lodówce chłodzi się miodowa Łomża także nie będzie źle ;P