blog rowerowy

Km: 122.60 Km teren: 15.00 Czas: 05:22 km/h: 22.84
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 21.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: 600m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
W sobotę nie będę mógł jechać z ekipą także postanowiłem, że zdobędę Przywidz sam. Słyszałem, że niezłe górki tam mają, wypadało to sprawdzić. Rano wstaję, a tu zero wiatru i około 20 stopni. Lepszych warunków do jazdy mieć nie można. Dlatego zdecydowałem się na dłuższy wariant i zamiast w Ełganowie skręcić na Mierzeszyn, pojechałem do Postołowa żeby zaliczyć trochę terenu. W Przywidzu melduje się po niecałych 3 godzinach i robię zakupy w delikatesach. Jeśli chodzi o podjazdy to nie wiem, który miał być ciężki, ale chodziło chyba o ten za Przywidzem, w stronę Gdańska. Rzeczywiście trochę stromy był ,ale był też bardzo krótki i gdy zobaczyłem, że za zakrętem jest już z górki wróciłem do Przywidza. W drodze powrotnej było już ciężej. Przed Nową Karczmą zaczęły mnie boleć nogi i tak już było do domu. Zatrzymałem się tylko w Skarszewach co oznacza, że na 120 kilometrach miałem tylko dwie przerwy. Na KaszebeRunda zatrzymałem się chyba 4 czy 5 razy, a przewyższenie było prawie identyczne. Tylko, że tam przygazowałem od początku, a dzisiaj jechałem spokojnie i na powrocie poprawiałem średnią.

Także bilans długiego weekendu to ponad 300 kilometrów w 5 dni, a właściwie w 4 bo w niedzielę nigdzie nie jechałem. Do najdłuższej wycieczki w roku zabrakło 2 kilometrów, ale za to trzeci raz z rzędu poprawiłem miesięczny rekord przejechanych kilometrów. Tym razem nie o 3 kilometry, a o 110! Boję się, że przy takiej tendencji w grudniu będę musiał robić 1000 kilometrów, a zimna to ja nie znoszę ;D