blog rowerowy

Tczew-Frombork

Środa, 15 maja 2013 Kategoria >100, sam
Km: 168.10 Km teren: 2.00 Czas: 07:06 km/h: 23.68
Pr. maks.: 47.91 Temperatura: 23.0°C HRmax: 187187 ( 94%) HRavg 159( 80%)
5422: 5422kcal Podjazdy: 700m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Wyjazd wcześnie rano. Wymyśliłem sobie skrót przez Dębinę, ale okazało się, że to chyba jakaś ścieżka traktorowa także bez prowadzenia roweru się nie obeszło, ale i tak po tym fragmencie znowu support zaczął mi "cykać" mimo, że na początku roku był wymieniany. Najbardziej obawiałem się jazdy przez Elbląg, zupełnie nie potrzebnie bo całe miasto przejechałem ścieżkami. Za Elblągiem zaczęły się pagórki i średnia trochę spadła, odbiłem to sobie w drodze powrotnej. Trochę zbyt szybko wyjechałem bo we Fromborku większość restauracji była jeszcze zamknięta. Na pizzę nie chciało mi się czekać bo piec miał się rozgrzewać 40 minut, musiałem zadowolić się jajecznicą z kurkami ;) Dziś wiało z południa, więc wracało się dosyć dobrze bo ciągle wiało z boku. Ostatnie 30 kilometrów ze średnią 30km/h także forma przed maratonem rośnie.

Tczew nad ranem © sastre

Wschód Słońca w Lisewie © sastre

Główny bohater i nieopisany zachwyt na jego twarzy ;) © sastre