blog rowerowy

Sobieszewo

Czwartek, 30 maja 2013 Kategoria >100, sam
Km: 107.35 Km teren: 0.00 Czas: 04:11 km/h: 25.66
Pr. maks.: 33.68 Temperatura: 23.0°C HRmax: 191191 ( 96%) HRavg 171( 86%)
3529: 3529kcal Podjazdy: 146m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Sobieszewo pierwszy raz w tym roku zaliczone i pewnie ostatni bo po co więcej jeździć po płaskim. Tak już mi się przyjęło, że co najmniej raz w roku muszę tam pojechać. Kiedyś ta sama trasa w dwie strony była moim rekordem. Niecałe 80km, a jaka duma z siebie ;) Pamiętam, że wracałem pod wiatr i robiłem postoje co 10 kilometrów, takie to były początki. Teraz jest tam bardzo przyjemna i urokliwa ścieżka rowerowa, prawie do samego Gdańska. Lubię tamtędy jeździć. Przed samą wyspą zaliczyłem pierwszą w sezonie glebę. Co prawda mało spektakularną, ale jednak. Skończyło się tylko obtartą kostką, rower na szczęście nie ucierpiał, a to ważniejsze ;) Powrót promem w Świbnie, a potem Ostaszewo, Lubieszewo, Lisewo i na most w Knybawie żeby jeszcze dorobić trochę kilometrów. Średnia jak na mnie oszałamiająca, ale jak widać po ostatnich wycieczkach, częściej kończę w okolicach 25 niż 20. Chciałoby się powiedzieć "wreszcie", 4 lata na to czekałem, a wystarczyło zmnienić opony na cieńsze. No i pierwszy raz w życiu zrobiłem setkę w 4 godziny. I weź tu człowieku nie pij ;)