blog rowerowy

Porażka ze Słońcem

Środa, 19 czerwca 2013 Kategoria >100, sam
Km: 123.60 Km teren: 0.00 Czas: 05:08 km/h: 24.08
Pr. maks.: 56.33 Temperatura: 31.0°C HRmax: 191191 ( 96%) HRavg 163( 82%)
4080: 4080kcal Podjazdy: 774m Sprzęt: Kellys Axis Aktywność: Jazda na rowerze
Oglądałem sobie w domu mapę w poszukiwaniu punktu w okolicy, w którym jeszcze nie byłem na rowerze i padło na Opalenie. To dziwne bo kiedyś był tam prom przez Wisłę do Kwidzyna, którym nigdy nie płynąłem, a w promieniu 50km od Tczewa już chyba wszędzie byłem. Nawet fajna trasa, a zwłaszcza z Opalenia do Kolonii Ostrowickiej. Jest tam jakiś czarny szlak przez las, niezły asfalt i znikomy ruch. Minęły mnie chyba 2 samochody na 10 kilometrach. Wycieczkę planowałem przez Starogard i Skarszewy. Miało wyjść 140km, ale skróciłem sobie trasę i pojechałem przez Pelplin. To nie pogoda dla mnie, Słońce swieciło dziś zdecydowanie za mocno. Na ostatnich 30 kilometrach miałem chyba 3 postoje bo już nie mogłem wytrzymać upału. To chyba dlatego, że prawie nic nie jadłem. Przy takiej temperaturze chce mi się tylko pić.